середа, 23 травня 2012 р.

Модуль 3.
Вважаю, що уміння вчителем друкувати дидактичні (роздаткові матеріали для уроку) - це вже пройдений етап і жодного полегшення у роботі не забезпечує. Враховуючи, що :
1. більшість учнів вільно володіють інтернетом,
2. активно користуються е-поштою
3. передній план виходить ідея дистанційного чи самостійного навчання учнів
то, відповідно електронний дидактичний матеріал набирає значної ваги. А саме, використання форм дає можливість створювати різного роду опитувальники, тести, вправи для перевірки як засвоєних знань, так і  для фомування навичок високого рівня мислення. Н-д, діаграма Вена або кільця Ейлера в електронному варіанті, який можна вислати вчителеві на перевірку поштою або виставити для обговорення у блозі, або надати для спільного редагування з метою формування якоїсь колективної думки чи концепції.

Немає коментарів:

Дописати коментар